Bereik de interieurbranche

Met vijf marktleidende, op de BtoB-lezer afgestemde interieurvakbladen bieden wij adverteerders een optimale propositie als instrument ter verwezenlijking van hun marketingcommunicatiedoelstellingen. Zoals u elders op deze website heeft heeft kunnen lezen, is een van onze doelstellingen:

  • iedere potentiële adverteerder binnen de wonenbranche op maat te kunnen bedienen met een passend informatiemedium dat kan worden ingezet als marketingcommunicatieinstrument.

Hierbij is voor iedere ondernemer Vakweekblad Meubel plus een of meerdere titels relevant.

 

Adverteermogelijkheden

Onze exposuremogelijkheden zijn:

  • Multimediaal (print/online)
  • Crossmediaal (maak gebruik van de hoge attentiewaarde door onze niche-aanpak, combineer onze nichetitels in uw mediaplan en optimaliseer uw bereik tot wel 15.000 ondernemers in de interieurbranche).

 

Mediavormen

  • Print advertenties (2/1, 1/1, 1/2, 1/4, 1/8 pagina’s)
  • Advertorials
  • Online banners en advertorials
  • Plusproposities
  • Partnerships
  • Online TV

 

Titels

Het portfolio van Lakerveld Woonvakbladen bestaat uit de volgende BtoB niche-uitgaven:

 

Bereik

Met Woonvakbladen bereikt U via onze vijf op nichemarkten afgestemde vaktitels:

15.000 professionele b-to-b adressen, 45.000 lezers

Meubelspeciaalzaken – woninginrichters – verf- en behangspecialisten – slaapspeciaalzaken – grootwinkelbedrijven – lifestylewinkels – internetwinkels – linnenshops – verlichtingszaken – interieurarchitecten – woondecoratiewinkels – interieurstylisten – projectinrichters – tuincentra – parketspeciaalzaken.

Gecoverde produktgroepen
Meubelen – woonaccessoires – verlichting – technisch slapen – behang – gordijn- en meubelstoffen – raamdecoratie – verf – harde en zachte vloerbedekking – bedden – badtextiel – dekbedden – kussens – fournituren – totaalpakket groothandel.

 

KLIK HIER voor de specs per titel